igår och idag.

Ja, jag täntke ju skriva nu om vad som hände igår. Ja vi hade ju bad och jag var ju väldigt taggad till det men när vi hade kommit dit så hade vi inte ens det, så det kändes bara jobbigt. Det var typ andra lärare som hade ändrat det så gubben vi hade som vikarie blev inte arg, för de var andra lärare som inte hade informerat om att vi inte hade det. Så det sög!
 
Annars idag så har vi hängt med HV 2 och 3 och har haft projekt arbete med dem vi skulle sy för hand en klänning från olika tidsepoker osv. Det var väl roligt men mycket press eftersom vi inte hade så mycket tid:) Den blev väl så där. Vi hade Barock;)
 
Inte de finaste man har gjort men det var ju för hand och jag tyckte ändå att vi var duktiga!
 
 
 
Just nu så är jag med Lina så bloggar lite senare eller imorgon när vi kommit hem från Umeå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0