lång dag.

Har kommit hem för ett tag sedan, är hungrig och har ont i fötterna! Känns som att efter att man har dansat på det hårda trägolvet, att man har blivit plattfotad.
Vi hade ju som sagt dans idag från kl 12.40-15.40, helt galet..men ja iallafall vissa var ju super långa så det blev ju som lite pinsamt. Men annars gick det bra, nu har man iallafall gjort bort det och inte behöva göra de någon annan gång;)
 
Annars har dagen varit normal, när jag stod och väntade på bussen så kommer Jenny fram. Jag kollade på mobilen och var fokuserad på den så då "klappar" hon till mig, alltså ni vet när man ska skrämma en. Jag blev jätterädd haha..trodde de var någon okänd:S Men iallafall så stod vi och pratade osv:) Ska följa med henne hem på fredagen wihoo!
 
Ful bild...men så här har jag sett ut idag. Mitt nya halsband och min mysiga-fluffiga tröja:)

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Finally!

Nu är jag tillbaka efter en ganska lång bloggpaus! Så nu drar jag igång igen med massa finurligheter, random bilder och massor av grymma inlägg! Min blogg är kaoos och allt som är lite udda kommer lyftas fram hos mig!

Sen om du är intresserad av länkbyte eller bloglovinbyte är det bara att kommentera, för bryr mig inte om antal läsare osv,

hare bäääst och kika gärna in hos mig!

2012-10-22 @ 20:15:37
URL: http://spoink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0