Ny vinterjacka

Idag har dagen gått på som vanligt, fortsatt med bebiskläderna kommer nog va klar imorgon!
 
Idag på lunchen så for jag, Linneá, Lina. Linda och Alice till Subway och åt lunch:D Det var fiksgratäng på skolan och det är ju fisk varje vecka, herregud! Men det var trevligt och gott att äta på Subway.
 
Efter skolan följde Linneá mig till Cubus för att se på en vinterjacka jag skulle köpa, det blev också att jag köpte den! Jag har ju en vinterjacka men den är köpt på barnavdelningen på KappAhl hehe och det kändes inte så roligt att gå i den osv. Om ni undrar varför jag köpte den på barnavdelningen så är det för att jag är ganska kort och liten så alla jackor som de "normala" ungdomarna kan ha var helt enkelt för långa för mig.
 
Sen möte jag upp Jenny på stan och så gick vi omkring och så fick jag välja ut kläder åt henne hihi, hon köpte att par skinbyxor och en vinröd tröja:) Super fint, sen köpte jag själv två nya nagellack i blå och silver. Vill ha alla världens nagellack, tycker de är skti skoj att måla naglarna och göra mönster osv på dem.
 
Älskar färgerna, har också letat den perfekta ljusblåa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0