Sjukt smala ben på skylt dockor!

Tänkte visa en sak som jag såg på KappAhl, såg detta på alla affärer på Vintergatan jag vet inte om de har bytt ut alla ben på skylt dockorna men det var verkligen hemskt. Kan ju tänka att folk kan bli lite provocerande av det eller något. Jag blev inte det men var tvungen att ta kort och visa. Det är inte bra här där jag bor utan såg det på andra affärer idag i Umeå!
 
Jag tycker det är ganska hemsk, för jag har verkligen inte så smala ben. Jag vill nästan kalla det anorexia-ben men jag har ändå respekt för de som har det, tycker väl bara att de är som lite synd om dem osv. Jag hoppas verkligen att ni inte att ni hatar mig eller något men jag vart som chockad!
 
 
Det är som pinnar, håller ni inte med mig??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0