wednesday

Idag efter skolan så gick jag på stan med Ana Maria och Linneá en stund, sen for Ana Maria hem och jag och Linneá gick på stan ett litet tag till:)
 
På lunchen så gick vi till Frasses och åt, hehe. Så klart gör vi ju det inte varje dag, men det var trevligt. Och har nyss sett hur mycket pengar jag har kvar på kortet och nu måste jag vara snål och inte köpa något och klara mig under månaden tills vi far till Umeå (med klassen) osv! Själv klart har jag ju sparat också men de ska inte röras.
Innan lönen och sådant var jag jätte snål med mina pengar nästa lite för snål..och nu när lönen har kommit (som var för någa veckor sedan) så har jag som bara köpt och köpt, usch..dock så har jag ju arbetat för pengarna också. Men nu måste jag in på banan igen och tänka ekonomiskt!;) Låter som jag bor själv haha, nä men nu får man ju bara studiebidraget och det är ju inte så mycket eller jo det är det men om man tänker riktigt noga så är det lite med tanken på hur dyrt allt är.
 
Ser ut som jag inte har något hår men jag haft det i svans under dagen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0