crush into me, we can collide.

Har nyss gjort en lista som jag har skrivit alla affärer jag vill besöka i Umeå haha;) Dock så finns väl de flesta affärer här förutom Monki, men jag vet som inga mer jag vill besöka men jag vet ändå ungefär vars alla affärer är. För Monki finns på samma ställe som Only osv.
 
Men jag ska väl ta och snart gå och lägga mig sen blir det att vakna tidigt imorgon sen duscha och fixa sig sen går bilen. Vet inte heller vad jag ska göra under tiden i bilresan dit, kanske tar 2 timmar? Spela på mobilen men då tar de ju batteriet:( Aja får hitta på något.
 
Godnatt och så bloggar jag senare när jag kommit hem imorgon!
 
 
Mitt eller ja familjens fredagsgodis^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0