Godnatt.

Ska nu ta och göra mig redo för sänge, har nämligen pluggat och sett Hollywood fruarna nyss:)
 
Har bestämt mig och att lämna tillbaks t-shirten jag köpte idag..hade en mer bild av den hur det kunde bli en fin outfit men när jag prova den hemma så ändrade jag mig, desutom så satt den inte så fint på mig heller hehe (provade den aldrig på affärn) som tur har man ju bytesrätt och har ju var lappen på den och kvittot så:D Man ska ju inte känna sig osäker för då är det ju lika bra att lämna tillbaks den så kan man köpa något annat istället som man trvis med!:) Kan få sådan känsla ibland när jag köpt vissa saker typ "ååhh nä det här var inge bra köp" och så ligger den bara i garderoben.
 
Men nu så säger jag godnatt!
 
Ps! Fick inte ta med mig plagget idag..vi skulle visst redovisa den i klassen såå..
 
Bjuder en bild på Teo för jag har inga nya bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0