helg igen

Inte bloggat så mycket idag även om jag slutade tidigt idag men vi hade sovmorgon sen så fick vi sluta 20min tidigare:D Våran HV lärare är sjuk så vi hade en annan, men jag han mycket idag, sytt ihop tröjan sen nu är det bara att sy halsen, ärmarna och nedredelen:) Den är grå, dock är den super tråkigt så få se vad jag hittar på om jag ska sy fast nått eller trycka nått på den osv. Det är mitt andra plagg jag håller på med.
 
Efter skolan så gick jag på stan med Linneá och Lina + en kompis till Lina, kollade på affärer och så hittade jag ett par skor på Scorett (stavning?) som var snygga och kostade 599kr det var väl ändå bra för att vara där haha?;)
Men nja vet inte ännu ändå mycket pengar.
 
Nu gör jag inte så mycket, funderar på att baka "mjuk" äppelpaj/kaka(?) alltså ni vet när det blir som en långpanna och man inte använder pajdeg dock så har jag inte bakat det så ska kolla om ett recept hur man gör annars får de bli en vanlig;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0