I feel the magic between you and me.

Idag fick vi sluta efter lunch, alltså kl 11.15 hur nice var inte det?:D
 
Så efter lunchen gick jag, Linneá och Lina på stan köpte mig koftan hihih, sen så gick vi in på massa andra affärer bl.a GinaTricot och vi hittade de mysigaste tröjorna och om ni har sett dem så är det dem som är lite "håriga" eller vad man ska kalla de. Jag provade en men jag vet inte om jag passa i sånna.
 
Sen så bjöd Lina oss på en Subway kaka haha, sen skulle jag möta upp mamma på stan:)
Och nu är jag hemme eller har varit det ett bra tag, imorgon börjar vi halv 10 wihoo!
 
Gissa vad jag har gjort idag nog det galnaste eller nä kanske inte men kommer vara sjukt nervös när det är. Jag ställde upp som model på modevisningen på ÖppetHus (24/11);)
 
Hittade denna fin kojl på H&M dock så tyckte jag att det kändes jätte sommrig på nått sätt.
Men annars var den hur fin som helst!
 
Så såg koftan ut jag köpte, den är finare i verkligheten men orkade bara ta en mobil bild;)
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejj!
Skulle vara väldigt tacksam om du ville hjälpa mig välja vilken dip dye färg jag ska färga håret i! :))
Kram!

2012-09-20 @ 18:43:56
URL: http://josseish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0