in this world, I will find you.

Ännu en måndag avklarad;) Dagen har väl rullat på som vanligt, skolfoto och jag har ingen aning hur det blev och jag trodde att jag skulle få stå (som jag alltid ha gjort typ) men nej fick sitta. Sen är vi en väldigt liten klass:S Folk som har bytt osv så bara 11st som går, fast vi har ju de vanliga ämnen med RL men det räknas ju inte som våran klass till HV.
 
Mamma beställde skolkatalogen igår och man kan ju få se de enskilda bilderna direkt typ men det gick inte att logga in igen så får vänta tills bilden dycker upp på mammas mobil haha;)
 
Solen är framme nu också så typ "hallelujah"! Haha. Fast var lite varmt i min tröja men sådant får man ta.
 
 
 
Jag idag^^ Fast hade den nya vinröda tröjan jag köpte i fredags, men tog av mig den när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0