ko-fot.

Gör inte så mycket just nu, alltså det är en helikopter här omkring där jag bor som flyger hela tiden typ fram och tillbaks! Den var hel blå kan ju vara en polishelikopter men brukar de vara hel blåa? Aja, vet inte vad den gör om det är polis så kanske det söker någon..för den är här flera gånger och man hör den köra förbi.
 
Har iallafall fått klart matte läxan så det känns bra nu är det bara engelska det som mest är svårast är nog grammatiken tycker det är jätte svårt ex. motsvarigheter till svenska "det" osv.
 
Bjuder på min sämsta humor här också med en bild:
 
 
Jepp vi här i Norrland går med kosor på sockarna, nej jag skämtar! Har bara på mig de här hemma..
Det är hur gammla som helst inte för att dem är ruttna och självklart finns det något som kallas tvättmaskin..men jag har haft dem länge i min socklåda.
Men som i rubriken, ko-fot=kofot (jag har kossor på sockarna och sockar sitter fötterna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0