min plattång:/

Nu har jag lite tid att blogga men ska ta och gå och lägga mig snart!;)
Har pluggat frams till nu och ja jag hoppas på det bästa! 
 
Idag har dagen varit normal, imorgon direkt på morgon så har vi Må bra dag till lunchen sen så har vi provet sen så slutar jag tror jag om vi inte har R-tid då som jag verkligen inte hoppas på.
 
Imorse så gick min plattång sönder!:( Väldigt hemsk sak om man är tjej haha, nä men den glappar dock har jag haft den väldigt länge så kanske dax för en ny? Vi får se, får lönen imorgon iallafall fast jag hade ju inte tänkt spendera massa pengar på en ny, ville som ha något annat för de pengarna men vi får se hur jag gör!:)
Just nu så har jag tejpat den med kommundata tejp haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0