Mitt hår.

Alltså jag längtar tills jag får ännu längre hår, eller ja lika långt som förr!:) Om någon minns så klippte jag ju hur kort som helst typ innan Nyårs..och nu har det väl vuxit på ganska bra här, fatas väl någon cm för att det ska va som förr:P
 
Lite bilder:
 

Detta var håret på julfesten i 9:an^^
Håret innan jag klippte mig^^
 
Sen vart det så där kort!:S^^
 
(ska ha mittbena)
Och det här är bilder från igår, det ser längre bak ut en fram..så nej jag tycker att jag inte har långt hår hehe:P^^
 
Men jag vill som ha längden på håret som bilden från hur jag såg ut på julfesten.
 

Sen har jag funderat på en annan sak om man ska saffa någon nyans i håret, jag tycket jag har så tråkigt hår!
Min orginal färg är svart/brun (jag har aldrig varit kolsvart, det syns bättre i verkligehten). Kanske ombre eller slingor? Hehe, nä jag vet inte riktigt. Är avis på er som är blonda och brunetter..ni kan ju iallafall göra nyanser i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0