Musses tid är inne:'(

Som rubriken lyder så..jag skulle rensa Musses bur (hamstern) och han brukar alltid komma fram men  inte den här gången. Han lever fortfarande han andas då men han verkar verkligen inte må bra. Han är ju gammal har haft han i 2år men just nu ser han jätte risig ut (alltså på ett gammalt sätt då) sen skakar han och han kan inte öppna ögona och jag vet inte varför. Men jag och pappa gissar på att hans tid är inne nu, men jag la dit nytt spån och så för vi se sen vad som händer:(
 
Så är jag ledsen för det alltid sorligt när ett djur dör och man tänker på massa annat medans om andra djur som har dött för år sen. Men jag har Cira (min egna katt) nu kanske ni tänker bra att ha en katt och en hamster tillsammans men nej, Musse bodde i min lillebrors rum.
 
Innan Musse hade jag en hamster som hette Nelly och hon blev också två år och dog och då skrev jag ett inlägg så om ni vill se det så HÄR.
 
Har inte så mycket bilder men två mobilbilder iallafall:
 
Det här var när jag fick han då var han super liten^^
Detta tog 2012-05-01^^
 
Jag har inga nya bilder av han men just nu så ser han väldigt gammal ut.
 
Vila i frid♥ (när du nu har somnat in).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0