ny plattång och tröja.

Har för ett ganska bra tag sedan kommit hem:) Slutade direkt efter provet och ja det gick väl hyfsat bra kanske inte det bästa men det som var svårast var symaskinens delar! Men jag gjorde det bästa jag kunde.
 
Fick min lön idag så efter skolan så blev det att söka eftet en ny plattång sen köpte jag mig trjöan som jag la ut från Ginatricot, gick på stan med Lina:) 
 
Åååhh, sen kom jag ju på att det är onsdag imorgon och det betyder på gympan att vi har konditionstestet, jag dör. Känns som att det var längre bort men dagarna går så fort.
 
Plattången jag köpte var märket Coline som jag aldrig har provat eller sett. Hittade Björn Axén plattången med "ormskin" på handtaget och den såg riktigt bra och fin ut, dock lite för dyr för jag vill ju ha kvar pengar till Umeå och det var ju inte alls tänkt att jag skulle köpa en ny (oönskade avgifter).
Men den var riktigt bra provade den tvärt, den blir super varm jätte fort sen så om man skulle råka glömma ha på den så stänger den av sig efter 1 timme sen så plattade den håret jätte bra och lockade jätte fint:D Så är nöjd med den, så hoppas den håller ett par år framöver.
 
 
'
 
Min gammal plattång den gick ännu mer sönder idag, sladden lossnade och den ville inte funka alltid.
Haden en fet stor tejpklump på den med tog bort det och då lossnade sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0