One last time.

Stannade kanske en timme till på skolan för att hålla Amanda sällskap tills Jonna slutade, de hade typ delat på klassen i nått ämnen;) Sen cyklade jag hem.
 
Annars har dagen varit normal, dock en seg måndag när man inte orkar göra något. Men imorgon har vi ju hantverks efter lunch så de blir det roligt igen. Vill bara bli klar med min tröja, eller igentligen är det som en volangtröja jag vet inte riktigt vad man kallar dem? Men ni kommer ju få se den sen!
 
Vi fick också idag veta att nästa vecka på onsdag så är det prov..i engelska, usch..Men ska ta med mig den imorgon och börja plugga. Dock var det kanske inte så farligt bara det vi har gjort de här veckorna...men det känns som man har glömt hur man gör läxor? Hehe, i slutet av 9:an var det ju inte så mycket läxor. Men det var som det vanliga texter, glosor, gramatik.
 
Allvarlig?:P^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0