press på mig själv-prov-läxa-2000m

Godmorgon på er alla, eller jag vaknade vid 9 ungefär. Men vaknade upp till ett härligt och soligt väder:D Hoppas dagen fortsätter så. Iallafall så förlorade vi igår hehe 3-2 om någon undrade hur det gick..
 
Nu ska jag ta och städa mitt rum sen blir det plugga plugga och åter igen plugga!
 
Den här veckan känns som att jag sätter jätte mycket press på mig själv, för gissa vad!? Imorgon har vi konditionstest och vi ska jogga/springa 2000m (2km) och jag kommer vara en tjurskalle och springa så man får bra tid osv. För på teorin så pratade vi om detta och hade något om hur mycket syre vi får in och att vi ska kolla sen hur mycket tid vi tog på oss sen får man ut värdet av det på nån "skiva" minns inte vad den hette och i 9:an då sprang jag på 12 min och något och när jag kollade vad 12 var på skivan där så var det typ inte bra eller jo fast inte jätte bra då. Fick typ 35..och det verkar som att det är sämst såå..ja man kan ju önska att man sprang detta på 7min då är man ett MVG barn faktiskt! Haha;)
 
Nä men kommer iallafall kämpa och jag hoppas på bra väder, lägger alltid 100% i gympan typ.
 
Bild från i morse och nu ser jag massa moln komma så, njut så länge det varade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0