skoldatorn

Idag har skoldagen varit som vanlig, på hantverk så fick vi skissa på våra tröjor/t-shirt osv. Blev nöjd med min skiss nu hoppas jag bara att det blir som jag hade tänkt mig och att symaskinen håller sig haha.
 
Vi hade lite R-tid idag i en kvart bara, tur att vi fick ha den direkt efter hantverk annars hade vi varit tvugna att vänta typ tills 15.00 bara för att nån ska komma och ge oss papper och prata. Sen efter det så gick jag för att hämta min skoldator så nu har jag den:D Kan ju bara säga att den är mycket bättre än den jag hade på högstadiet..dock så är det något med att internet inte vill funka men får kolla sen imorgon. Det som är bra med den här att den har Windows 7 sen får man som installera vilka program som helst:)
 
När jag kom hem så tog jag lite fika sen väntade jag tills klockan skulle bli 15.00 och så gick jag och mamma till Vårdcentralen och så tog jag min 3:e spruta så inga sprutor med wohoo!
 

Så ser datorn ut^^
 
Min skiss, den ska va marinblå och ha en guldig dragkedja där bak och så en volang. Eller vad det kallas^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0