Umeå imorgon, tagga tagga!

Lyssnar på musik just nu, har ritat. Egentligen skulle jag ha varit med Alva ett tag på stan nu ikväll eftersom de har kvälls öppet och rabatt osv men jag kände att jag inte orkade gå på stan sen så måste jag gå och lägga mig tidigt ikväll efter som vi ska fara till Umeå kl 08.00 sen så är det ju roligt om vi kan va med varandra lite längre!:) Men vi ska va med varandra på söndag.
 
Sen idag var det också klassfest dock så är nog inte ens hela klassen där (både HV & RL) men jag hoppas de ha det roligt, jag for inte dit eftersom jag ska upp tidigt osv. Men någon annan gång efter som det här är nog inte den enda;)
 
Snart är det dags för att äta glass och Japp (choklad) med familjen och se Doobidoo.
Är taggad till imorgon och nu ska jag kolla vilka affärer jag ska checka in;) Så ni får väl se imorgon om jag kommer hem med massa shopping!
 
 
 
Bild från: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0