beautiful day.

Idag har det varit en helt vanlig onsdag, väldigt lugn dag och inte så mycket att göra. Efter lunchen så gick jag och min kompisar (Linda, Lina och Linnéa) ner till älven och satte oss i det fina vädret, dock blåsigt.
Fast nu är vädret, massa stora moln som täcker solen sen regnade det lite när jag var på skolan. 
 
Efter jag slutat så mötte jag Matilda på skolan och så hängde jag med henne ett bra tag för hon hade ingen att vara med (den hon brukade va med är sjuk). Så gjorde henne sällskap och några andra från hennes klass som bara var killar haha. Synd om Matilda, hehe.
 
Sen for jag hem och när jag kom hem så höll pappa på att grädda filbröd, det är det godaste brödet tycker jag! Skulle kunna leva på det nästa, har pratat om det flera gånger att jag vill ha det. Så nu, äntligen! Dock är det så gott att det kan redan ta slut idag hehe. Fast tänker ju inte frossa i mig så ni kan vara lugna.
 
Det fina vädret som var vid lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0