clean.

Nu har jag städat klart, så nu känns allt rent och fint igen. Kommer sova gott också för jag bytte sänglakan. Gjorde lite justeringar i garderoben! Tog två andra större korgar (de bruna) som jag ersätte för de mindre vita korgarna, men dem fick jag till en annan användning i garderoben.
 
Nu ska jag ta och äta något och sen göra mig redo för sängen. Idag så fixade pappa min cykel så imorgon så ska jag cykla! Fast jag önskade att det var mer sommar då hade det varit lite mer taggande haha.
 
Rymmer mer saker i de större korgarna, la dit saker som jag inte använder och sånt som bara ligger och bara se stökigt ut haha.
 
Bild tagen förra veckan tror jag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0