dreaming out loud.

Sitter och lyssnar på musik just nu, har tänkt att städa mitt rum nu. Vädret idag är också blåsigt, moln och sol. Imorse så hjälpte jag min broder att byta cykeldäck på hans cykeln, kände mig riktigt händig då haha.
 
Jag längtar tills mitt vänster öga blir normalt, har nu haft denna vagel i en vecka och det har verkligen inte varit roligt. Har bara haft en lins och bara smink på högerögat, men vageln håller faktiskt på att försvinna jag känner den inte längre dock syns det ändå att det är som en lite "bubbla" och så ser det lite svullet ut. Vill kunna se och se normal ut. Men har nu i alla fall fått känna på hur det är att ha en vagel eftersom detta var första gången!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0