Glittertopparna.

Idag hann vi klart alla 12st glittertopparna som ska va till Skellefteå Konståkningsklubb! Så nu känns allt bra, att vi alla är färdiga osv. Så jag hoppas våra kunder blir nöjd, eftersom dom är våra kunder.
 
Annars har vi bara sytt idag, prata om hur vi ska göra mer reklam för våran linje! Tyvärr så kommer det inte bli några ettor, för det var bara 3st som sökte. Men vi hoppas nu på att 98:orna väljer så vi får in nya. Skulle va jättesynd om vår linje lades ner, då är det vi som är dem sista som går detta. Vi är en yrkeslinje men man kan läsa  in för högskola som jag ska och det har visst kommit en ny lag nyss om att högskoleförberedande är inbyggt. Dock kunde det har kommit med den lagen lite tidigare eftersom alla 97:or har redan valt. Men jag hade tänkt prata mer om detta i en video, nu när det blir. Så om du är intresserad in Textil Design så tycker jag verkligen att du ska välja detta!! Det är verkligen inte som slöjden i högstadiet där du typ hinner sy ett plagg på en termin. Det är mycket roligare och du lär dig super mycket och får designa själv.
 
Ni kan läsa och se massa bilder vad vi gjort på Facebook, jag går HV1. KLICKA HÄR!!
 
Jag och min fina grupp har gjort dem, vi kom på designen själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0