Lördag.

Godmorgon på er, eller jag har varit vaken ganska länge. Tyvärr så kunde inte Jenny komma hit, det var så konstiga tider med bussarna osv (hon bor ju i Burträsk). Jag vill inte dit själv heller och sitta där, så min mamma hänger på! Vi ska dit 15.00, jag hoppas det blir bra bilder. Har bara fotat på stallet och det är väl kanske lite lättare att fota hästar än folk som simmar, haha? Men om det inte blir bra bilder, beror ju också på vilken bana han är i. Men i så fall så får vi ju bara sittar där och hejja! Krille är min kompis och vi har känt varandra i 6år helt sjukt. Vi träffades när jag flyttade till Burträsk och i 6-7:an så var vi som ett gäng (Jocke, Challe, Krille, Vicke, Jenny och jag). 
 
Har aldrig varit på ett SM, det är många SM just idag: Simning, Hockey och Curling!
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning osv, så bloggar senare. Hoppas i alla fall på några bra bilder.
 
Ha en trevlig lördag!
 
 
 
 
 
 
 
Bilder: http://lolthatsme.tumblr.com

Kommentarer
Postat av: simon

Tjena, jag undrar vad du har för kamerautrustning:)

Svar: Hej, jag har en CanonEOS50D och objektet är EFS 18-135mm. Har ett stativ, fjärrutlösare och en macrolins:)
Elin

2013-04-13 @ 17:42:05
URL: http://slufotar.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0