lunch imorgon.

Har nyss kommit hem från Coop med mamma, vi köpte kyckling och sallad osv. Imorgon och på tisdag så ska vi ju ha med oss egen lunch eftersom det är en strejk, fast jag tror den var över nu? Men vi ska ju ändå ha med oss efteresom de nog inte har beställt mat till skolorna blabla..
 
Ska göra en kycklingsallad med cesarsås till, kommer bli super gott! Jag har även sovmorgon imorn igen, det är ganska många sådana just nu eftersom lärarna har nationella och då har vi ingen svenska lärare. Men det gör oss inget.
Har fått lite symani, nu efter jag har sytt så ska fortsätta haha. Har några plagg jag inte använder och varför då inte göra om dem?? Smart jag är. Så ska gå ner och sitta vid symaskin hela kvällen. Det är det här som är så roligt att man går hantverks för då vet man hur man ska göra osv!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0