måndag.

Lyssnar på musik och inte så mycket mer. Har i alla fall fått reda på att vi far vid 8.30 till Umeå så det blir en tidig morgon det! (onsdag).
 
Det onda i nacken har nu släppt (efter att ha spännt sig när man åkte skoter och boben). Dock har jag sjukt ont i ljumskarna, just i muskelfästet. Får till och med ont när jag sitter och när jag ligger i sängen. Skulle ha stretchat, nej men sådant tänker man ju inte dirket på när man åkt skoter. Men försöker stretcha nu, men det går nog över om några dagar.
 
Bild från idag, börjar nästa sakna mer mitt långa hår. Men det växer så det är lugnt sen kommer det bli bättre också för då hänger min lugg med tillsammans med allt hår (alltså jag hade kortare lugg).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0