Mr.FatCat.

Ska gå och lägga mig, imorgon kommer dagen vara bra hoppas jag. Vi slutar 13.10 för vi flyttade upp några lektioner! Så då är man ledig sen, Valborgs också ska nog vara med Matilda, Jonna och Amanda vi får se vad vi hittar på, och på onsdagen är vi lediga. Efter skolan ska jag köpa den röda tröjan, så då får ni se den när jag kommer hem.
 
Godnatt!
 
Brukar mest skriva om min katt Cira (som är min egna) men vi har faktiskt en till och det är Joker! Han är en riktigt livsnjutare och fet men det har han valt själv, vi gödade han inte. När vi köpte han var han bara en jätteliten kattunge och han hade ingen mamma för hon vart påkörd av ett tåg. Han är jättespeciell, inte som vanliga katter han är större och jag menar inte för att han är tjock utan han är större i sin uppbyggnad. Jämfört med Cira så ser Cira ut som en liten kattunge fast hon är ca 2år! Joker är kanske 7år, har inte koll på katternas ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0