once I was lost now I'm found.

Har nyss sett på hockeyn och vi vann med 2-1, wohoo! Nu är det bara att ta hem allt, skulle kännas riktigt bra!!
 
Imorgon har jag också sovmorgon för RL har då muntliga så då får vi ledigt för att vi hade det idag och då fick det hål. Så det är ju riktigt bra, engelska muntligt imorgon. Inte taggad dirket. Men det känns också skönt när man har gjort bort det!
 
Även om jag har sovmorgon så ska jag gå och lägga mig nu. vet att jag klagar mycket på denna vagel jag har i ögat men den börjar gå mig på nerverna. Vill att den ska försvinna förgott! Jag kan inte ha i båda linserna så jag är "halv blind" och det börjar bli störande. Vet att jag kan använda glasögonen men aldrig att jag har dem inför folk, dom är så fula. Sen gör det ont, jag blir torr i ögat av den typ och jag ser hemsk ut och kan inte ta ögonkontakt med folk. Kan inte heller sminka och så ser det ut som att jag antingen har ett svullet öga och varit med i slagsmål eller att jag har typ världens största finne på ögat!! Eller så vet folk att det är en vagel.
Ska typ Googla om det finns något sätt så jag kan få bort den och jag vill sova för då slipper jag ha ögat öppet, godnatt!
 
Bild taget för ett bra tag sedan, åhh normalt öga där också..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0