Onsdag.

Idag så har dagen varit bra och nervös inför den engelska muntliga delen och jag kan väl säga att det gick väl lite sådär. Vissa saker kunde man inte säga, alltså man minns inte vad det hette på engelska sen missförstod vi vissa saker så vi missade. Men jag och en i min klass (nämner inget namn) vi gjorde så gott vi kunde och jag tyckte vi ändå gjorde det bra, så vi får väl se sen vad man får för betyg. Det handlade som om miljön "Do the right thing" osv, och det är ganska svårt att prata om miljön på engelska. På svenska går det ju hur bra som helst liksom.
 
Sen efter skolan så gick jag till morfar och åkte hem med mamma och pappa men först så handlade vi lite på Coop sen nu är jag hemma. Ska senare idag måla mina naglar har inte gjort det på länge, hehe brukar måla 2 gånger i veckan olika då (nagellacks missbrukare). Men jag måste hitta lite inspiration och hitta på något nytt! Annars målar jag dem bara röda.
 
Sorry att ni inte får några bilder på mig, lät lite ego men ni fattar. Tar inga bilder pga av vageln men jag tror det börjar snart försvinna för den känns inte längre och mindre svullet fast det syns ju! Så jag hoppas den försvinner till veckan.
 
 
 
Bilder: http://littlereasonstosmile.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0