Sockerkaka.

Sitter och lyssnar på musik och skissar på lite kläder. Ska sen gå och lägga mig, imorgon blir det att sy som tokar för att bli klar med konståknings projektet! (dem här glitter topparna).
 
Så jag hoppas att allt blir bra nu, för innan påsklovet var det kaos. Trådarna gick sönder pga. av paljettyget! Var så arg över det, så jag hoppas vi kommer på en annan lösning eller att vi måste använda någon annan söm. Annars tar jag typ fiksetråd, det håller i alla fall haha. Alltså paljetterna är gjorda av aluminium och då skär dem som av tråden när man syr.
 
Bild på den nya ugnen (gör ju om köket).
Fick bli i en hjärtform, god var den i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0