söndag.

Blev att gå upp lite tidigare idag sen dra till Edda och idag fick jag i alla fall 300+ bilder! Så tillsammans med det från igår blev det 428st bilder. Så nu håller jag på att överföra alla till datorn sen ska jag skicka alla dessa bilder till Krille. Det var ju SM-final idag och det gick bra tror jag, i mina ögon i alla fall. Jag kan inte så mycket om simning men de är ändå bättre än mig på att simma haha.
 
Idag vakande jag upp med en vagel i mitt vänstra öga också, inte så trevligt! Har aldrig haft en förut, den sitter på mitt ögonlock och gör lite ont. Så det var ju typiskt, man kan ju få en sådan om man är lite förkyld. Men jag tror det är pappa som smittat mig.
 
Sen när jag kom hem åt jag lunch sen ut och promenra med mamma och Teo vid älven, det är jätteskönt väder ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0