stan.

Ska snart äta middag, ska nämligen vid 6 möta upp Alva på stan. Det har nämligen idag 50% ALLT på BikBok, otroligt bra!! Dock har jag inga pengar men man kan alltid göra sällskap och titta osv, jag har faktiskt varit där redan och kollat men hittade inget som jag verkligen ville ha eller behövde. 
 
Jag var på stan med min kompisar efter nationella så det blev som en långt hål, vilket var skönt vi åt även på Subway istället för varkorv och potatismos. Det var det mina pengar gick till, får pengar på tisdag men det ska bara gå till sådant som jag verkligen behöver ex, mascara osv. Kanske något litet extra för skolavslutningen, det är faktiskt inte länge kvar nu!
 
Men på nationella gick det bra, tror jag då. Jag skrev om Skönhetsingrepp - rätt eller fel? Jag skrev om att det är fel, för det är vad jag tycker i alla fall osv. Men jag tror då den blev bra, vi får väl se sen när vi får veta betygen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0