sytt.

Ska gå och lägga mig, har nästan halva dagen suttit vid symaskinen. Fast det tog inte så lång tid, men jag satt också och såg på tv med familjen. 
 
Jag sydde kjolen sen gjorde jag ett linne med en dragkedja bak, riktigt nöjd! Linnet är som 50-tals stuk på, kommer användas flitigt i sommar osv. Har alltid velat ha ett sådant linne tycker det är fint när halsrigningen inte är så stor. Lite svårt att sätta en namn på detta linne för jag vet inte vad dem kallas, men vet att BikBok har något liknande Nox - topp. Finns i svart och vit.
 
Ni ska få bilder imorgon på hur dem ser ut, orkar inte nu ta kort. Godnatt!
 

Åhh, så mysig säng! Vill också ha mysbelysning, brukar ha det på julen.
Bild: http://justgirlythings.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0