torsdag

Har för ett tag sedan målat mina naglar i en färsch mint färg (IsaDora 729 Marzipan, fast den är mer mint enligt mig).
 
Imorgon är det fredag sen helg, känns skönt! Det blir att forsätta sy sin egen designande skjorta. Har valt att göra en jeansskjorta i ljusblå sen sätta nitar på kragen, ni får se senare när den är klar. Dem ska vara klara V.19 så jag hoppas jag hinner. Eftersom vi har haft projekt istället sen praoen där osv. Så har vi typ ändå missat några timmar av vår vanliga sömnad. Sen ska vi börja med shorts!
 
Nu ska jag göra mig klar för sängen sen sova, är väldigt trött idag. 
 
Åhh, längtar tills man kan se detta ut genom mitt fönster. Bild från förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0