Umeå imorgon med vänner!

Har tittat på massa bilder här på bloggen i mitt arkiv, vissa skäms jag så mycket för och vissa gör så att massa fina minnen kommer upp! Det är nog det som är roligast när man bloggar, när man kan kolla bak i arkiven. Även om vissa inlägg är helt konstiga, hur man såg ut 2010...usch säger jag bara där.
 
Ska ta och duscha nu, senare gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon! Vi far ju 8.30 till Umeå jag, Jonna, Amanda, Matilda och Tove ska med så det blir återigen en reunion. Tove är nu här hemma i Skellefteå, vet inte hur länge men det ska bli trevligt att se henne igen.
 
Vi far hem igen vid fyra tiden, så bloggar väl sen när jag kommer hem. Så imorgon kommer uppdateringen inte vara bra. Kanske kommer något morgon inlägg när vi sitter på bussen. Det brukar ju vara WiFi på Kust bussarna.
 
 
Hej, jag är brun! Haha, bilder från 2011. Den här är från sommaren solade inte lite lugnt?
Naaw, jag och Jenny 2010 haha när vi gick utan 7:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0