värme!

Sitter och ser nu på hockeyn, har för ett tag sedan också ätit middag. Hoppas på vinst idag också, Skellefteå!!
 
Idag på svenska talet i nationella så gick det bra, pratade i ca 3,20min och det var det viktigast nästan. För man var skulle ha mellan 3-4min eller mer. Annars skulle man typ få F, så jag får väl se senare vad läraren säger om hur det gick. Men annars så tycket jag att talet var bra. Imorgon så är det engelska nationella muntligt, lite nervös. Är inte så bra på engelska men ska försöka mitt bästa!
 
Det var super varmt när jag cyklade hem och så var det 30+ i solen, så jag och mamma gick ut på balkongen och satt och njöt av det fina vädret!
 
 
Tog lite fika när jag kom hem och satte oss på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0