cause I'm gonna having my time of my life.

 
 
Är jättetrött vill sova, orkar inte heller ta en powernap haha. Om jag hade haft bra syn som förr hade jag gjort det, men nu har jag linser så om jag somnar så fastnar det på ögona och då blir det tort..orkar inte heller ta av mig dem (lathet haha). Får sova senare ikväll!
 
Annars har dagen varit bra, vi har ju en till praktikant så nu är vi två stycken. Men hon går i högstadiet och ska bara vara här i en vecka men det kan ju va bra med lite extra hjälp när det är mycket som ska göras. Vi har städat i lagret, lite av rean skulle få plats och ja ni vet ju vad jag har sagt om deras lager = minimaliskt! Tycker der förtjänar ett större lager, hihi. Men det gick bra, har packat goodibag osv. Det vanliga, på torsdagen ska även min Miljö & matrial- lärare komma och prata med mig och min handledare! Det är inte för jag har gjort något fel, utan det burkar göra så och frågar hur det går för mig osv, tror jag då. Har aldrig varit med om praktik i gymnasiet.
 
Nu ska jag gå och ta mig en blodapelsin! Längesen jag åt det, när jag var liten så villa jag inte äta det för jag trodde det var riktigt blod i den!! Dåligt uppväxt, haha...Känner suget efter massa frukt.
 
(skulle ju inte vara helt fel, värme!!)
 
(haha ni ska se när Teo ska badas, han blir så mycket mindre haha)
Bilder: http://littlereasonstosmile.tumblr.com/
 
Sorry att jag bjuder på så massa bilder från Tumblr, har inte knäppt några nya foton själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0