Fredag.

Sitter just nu med mamma och pappa och ser på tv, min bror är hos några vänner. Har inte bloggat något, men det var för att efter skolan så följde jag med Linnéa hem och var där till halv nio. Innan vi for till henne så gick vi på stan med Lina, Linda och Ana Maria också. Senare satte vi oss också på Waynes Coffee där Linda och Lina skulle köpa te. Vi satt där ett bra tag och bara prata! Sen gick vi skilda vägar och så följde jag med Linnéa hem och hon var ensam hemma så vi hade en mysfredag och vi lagade middag och sen på stan så hade jag köpt naturgodis, gott! Vi lagade stekt kyckling, pommes och beasås, det blev jättegott.Så har haft en jättetrevlig fredag.
 
Nu ska jag fortsätta se tv med min familj.
 
Bild från när vi lagade mat, pommes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0