Friday

Har för ett tag sedan ätit middag och nu så lyssnar jag på musik och bara tar det lugnt. Idag på jobbet så har jag larmat och packat upp nya varor och det vanliga gå städrundor och hälsa på kunder osv. Det kom 3st par jeans shorts med hög midja som var svart, ljusblåa och lite mer blåa. Jag provade ett par ljusa som jag ska köpa, men ska göra det nästa vecka för då kan jag få min rabatt (om man jobbar där får man 20% rabatt, fett värt ju!). De var dessutom billiga 199kr. Dock är de inte i butik ännu men nästa vecka så är det en kampanjvara (nyhet) så då kommer det hänga framme. Så kom in då och köp! Ska visa dem senare nåär jag köpt dem, kommer bli så fint till i sommar!
 
Nu senare ikväll så ska jag ha mysfredag med familjen, på menyn står det Ben&Jerry glass och mousse med jordgubbar! Bilder kommer säkert senare på det.
Var tänkt att jag skulle ha varit med tjejerna men det var lite dålig planering på det så ska vara med dem imorgon istället! Får träffa Tove sen ska jag ge Amanda en present, hihi. Snart fyller ju jag år!!
 
Haha, passande bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0