igår kväll.

Tänkte blogga lite om vad som hände igår, först så kom jag till Jonna senare kom Amanda och Tove. Sen satt vi och prata, gav även Amanda hennes present. Tyvärr så kunde inte Matilda var med, men det hade varit med varandra dagen innan så. Sen så beställde vi pizza eller jag ville ha en kebabtallrik, sen efter ett tag så gick Jonna och Tove ut på en promenad med Jonnas voffsingar (hundar) medans jag och Amanda gick och hämta maten. Sen åt vi och senare så åt vi lite ostbollar och spelade spel. Jag var typ den ändå som var pigg av dessa tjejer för det hade sovit över med varandra och inte sovit så länge så ett tag var alla döende och jag var pigg. Sen satt vi bara vid matbordet och fördröjde tiden och jag kom på världens bästa sätt att fota roligt!! Alltså det här måste va ett väldigt bra tecken på att jag är lättroad, men vi skrattade mycket i alla fall. Det jag gjorde var att jag tog kort med mobilen genom ett glas och alla fick så roliga former i ansiktet, allt förvrängt osv! Så där förlängde vi våra liv, kom typ på ett helt nytt objektiv.
 
Lite bilder:
 
Amandas present!
 
'Tror ni jag vann eller? Haha nej, är man okunnig så är man. Fast det gick ändå bra men de andra var bättre.
 

 
Så här roliga blev de bilderna, tog typ 100st! Så om ni skulle ha lite tråkigt ta kort genom ditt glas, jag lovar alla dina vänner kommer skratta! Kan ju bara tillägga att vi var mycket finare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0