It's cold outside!

Har nyss ätit middag, blev grillkorv och hemmagjort potatismos. Var super längesen vi åt potatismos! 
Idag var det iskallt ute, gick hem också men har fått min promenad så. På jobbet så ska vi "möblera" om (fast kläderna) så det såg kanske lite stökigt ut, men det blir nog fint i slutet! Fick även veta att det ska byggas om där, fast jag tror inte det händer just nu när jag praktiserar där?
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och slappa, imorgon så ska jag nog åka buss för det är tänkt att vi (Jonna, Amanda, Matilda och Tove) ska till Norrhammar och besöka våra gammla lärare. Men får se hur det blir med det har frågat dem.
 
 
Haha, fin jag var..not. Jag i det kalla vädret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0