Just give me a reason.

Lyssnar på musik och jag hjälpt Jenny med hennes blogg, haha. Hon försökte ändra lite grejer och så blev det lite "kaos" haha, så ryckte in! (jag som gjort designen hennes).
 
Det var jättelängesen vi sågs, förutom idag då. Men hon ska nog komma till mig på sportlovet, sist vi var med varandra hemma hos någon var typ novemberlovet!
 
Idag så på skolan har vi fått mer information inför APL/praktiken, det blev lite mycket att ta in i huvudet. Men nu så har jag förstått allt och hur vi ska göra inlämningsuppgifterna, det är tre stycken vi har. Det är bland annat om arbetsmiljö, en intervju och matrial. Man vill ju ha så bra betyg som möjligt så ska försöka göra detta så bra jag kan och hoppas på att man kanske får ett ganska bra betyg. Sen har jag också en inlämningsuppgift i Idrotten, så nu blir det mycke att hålla reda på. Så allt skickas i tid.
Nu är det bara fredag sen helg och sen på måndagen finns jag på BikBok i 3 veckor! Är ändå ganska taggad men ändå lite nervös. Eftersom den linje jag går är yrkesförberedande så vill jag ju göra mig så bra ifrån mig som möjligt.
Man ska väl tänka mycket på kundbemötandet osv, nog för jag alltid bruka vara glad och väldigt ambitiös när jag väl ska göra en sak, så nog kommer det gå bra.
 
Ska senare göra mig klar för sängen, men ska nog ta ett litet kvällsmål innan.
 
(erkänner att jag ibland inte vill ha min katt uppmärksamhet, haha för hon bruka va jobbig..)
 
 
Bilder: http://littlereasonstosmile.tumblr.com
 
(Jag har inte tagit några nya bilder på något eller mig själv så därför får ni Tumblr-bilder!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0