Kyckling wraps.

Efter jobbet idag så mötte jag upp mamma utanför, hade glömt att vi skulle ses efter 4. Så jag trodde ju att jag skulle gå hem, tur så inte haha. Fick skjuts, vi for även till Coop Forum för jag vill att vi skulle köpa frukt för jag har börjar bli jättehungrig vid 3-4 tiden. Så då är det ju bara att ta med en frukt istället för att gå och köpa något (kan bli dyrt det efter varje dag). Första veckan va inte så, men denna vecka är det så. Imorgon till lunch så är det Texmex buffe!! (skolan) Hoppas man inte spiller något så man får värsta fläcken, tur man är på en klädaffär haha.
 
Men i alla fall medans vi var på Coop så sa jag till mamma att jag var jättesugen på kycklingsallad men sen bestämde vi oss istället för att göra kyckling wraps! Så det blev till middag och nu är jag mätt.
 
Ska äta mycket sådant i sommar! Så gott och enkelt sen ganska nyttigt..förutom brödet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0