Lista:

Kör en sådan här lista, så jag har lite mer att blogga om. Tog den från Jennys blogg (ni hittar henne i länkar), jag hade tänkt kopiera den och sen gick inte det och så kom jag på att jag har ju satt på hennes blogg så man kan högerklicka, haha smart jag är! Så skriver av allt istället, eller ja i alla fall frågorna!
 
SENASTE
1. Kompisen du träffade: Jenny
2. Personen du pratade i telefon med: Mamma
3. Du fick sms av: Jenny
4. Personen du kramade: Jenny
 
IDAG
5. Kläder: Svarta Carlings-jeans, stickad marinblå tröja från VeroModa.
6. Bättre än igår: Haha ja verkligen!
 
IMORGON
7. Är det: Tisdag
8. Planer: Jobba/praoa
9. Något tråkigt som händer imorgon: Har ingen aning, hoppas inte!
 
FAVORIT
10. Nummer: Vet inte..
11. Färg: Pastellfärger, lime, turkos (frächa färger typ, ingen speicell)
12. Årstid: Sommar!!
 
FRÅGOR & SVAR
13. Saknar du någon?: Jadå, Jenny hihi
14. Vem är din bästa vän?: Jag har väldit många nära vänner som jag skulle kunna säga är mina bästa vänner men det är Matilda!
15. Det första du gjorde i morse?: Gick upp och duschade
16. Det sista du ska göra innan du sommnar ikväll?: Tvätta bort sminket och borsta tänderna
17. Var irriterar du dig på?: Njaa, inget typ
18. Tror du på distansförhållande?: Alltså det beror på, hur bra förhållandet är osv. Men kanske
19. Vem tänker du just nu på?: Ingen haha, kanske Jenny för jag sitter och skriver med henne
20. Tror du personen tänker på dig med?: Haha, hoppas det annars! Haha, nejdå skojjar men nog gör hon det.
21. Vart reste du sist?: Det beror på hur ni menar alltså resa resa eller bara åka bil tvärt? Isåfall om det är utomlands var det Thailand.
22. Vad gjorde du igår kväll?: Såg Glee avsnitt och sen såg på tv med familjen
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Haha, verkligen inte..liksom adopterad..haha. Men vet inte hur mina biologiska föräldrar ser ut kanske man liknar någon av dem?
24. Ler du ofta?: Jadå, är alltid glad..kan inte vara sur. Förutom när blodsockret är lååågt..
25. Välj en: kärlek, skönhet, kretivitet?: Alla, haha nä men kärlek tror jag nog.
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Hihi..jaa
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min
28. Vilken färg har din tröja?: Grå
 
SORG
29. Är du en glad person?: Jepp!
30. Vad gör dig glad?: Mina vänner, förlänger alltid livet med dem (mycket skratt).
31. Önskar du att du var lyckligare?: Vet inte riktigt, man kan ju alltid bli lyckligare tror jag..men är väl rätt lycklig nu.
32. Tycker du lycka är överskattat?: Nej
33. Kan musik göra dig glad?: Yes! Kan inte leva utan musik
 
KÄRLEK
34. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Jag tror det, det var i alla fall länge sen haha kanske sist i 7:an..(foreveralone haha).
35. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: Jo det har jag, det var väl också i 7:an men ja hur "liten" var man inte då? haha.
36. Har du en flickvän/pojkvän?: Nepp
37. Är du nöjd med det?: Njoo det är jag väl, har mina fina vänner..men det kommer väl sen att man är inte nöjd haha. När man väl har varit foreveralone ett tag.
38. Är du kär?: Nej
 
HAT
39. Vem hatar du verkligen?: Ingen, är ett starkt ord hehe men om man verkligen ska hata någon så är det personer som är onda liksom Hitler..Men ingen i min närhet.
40. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha, nej.
41. Är du en mobbare?: Nej det hoppas jag verkligen inte, är för glad för sådant. Hatar haha där kom det, mobbing! Värsta som finns.
42. Har du varit så arg att du har börjat gråta?: Jag vet inte tror inte det?
43. Har du blivit sviken någon gång?: Ja
 
SKOLAN
44. Gillar du skolan?: På sätt och vis mina kompisar och sömanden men inte det vanliga lektionerna dirket.
45. Favoritämne?: Sömand och bild
46. Värsta ämne?: Matte!
47. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Nej! Fast minns inte heller om den var bättre på Norrhammar? Den bästa jag har varit med om är på Björnåker (Burträsk) för där gjorde dem maten, loovvee it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0