lördagkväll.

Har städat mitt rum nu, det tog inte så lång tid men man tar ju lite långa pauser haha. Väntar på att det ska bli middag, senare ikväll blir det chokladmousse och se på Melodifestivalen som är just nu här i Skellefteå! Jag ska då inte dit och se men jag ser lika bra på tv. Matilda var där igår på genrepet och så fick hon visst en high five av Claes Malmberg, haha det var ju coolt tycker jag. Min morbror var visst också där och såg på, han skickade en bild till mamma.
 
Men det kommer bli en trevlig lördag kväll, vet att Ana Maria ska va där ikväll och se. Hon sa till oss "om ni ser mig sms:a!!" haha. Fick veta av mamma igår att hon hade läst på Aftonbladet att Molly flög hit upp i torsdag
(Alla hjärtansdag) för att överraska Danny, tyckte det var super gulligt!
 
Haha så fina jag och Amanda är, Jonna som tog denna bild. Matilda som är i bakrunden.
Bilden tog jag från Jonnas blogg häär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0