Mello.

Har för ett tag sedan sett på Melodifestivalen, vet inte riktigt vem jag tyckte var bra. Men de funkade, men alltså Swedish House Wife, hallå..lite kul kanske men de finns liksom redan Swedish House Maffia och det är nog en aning bättre. Älskar när de göra extra nummer alltså programledarna och de bidrag som inte kom med (Per Andersson) haha. Så nästa helg då är Melodifestivalen här i Skellefteå, man kan inte missa det om man går på stan det har satt upp massa ballonger, reklam på det osv. Själv ska jag inte fara och se det, det äger rum på Skellefteå Kraft arena! Men det kan ju va roligt att det händer något här.
 
Just nu så ser jag på QX Gaygalan, hehe. Fanns som inget annat att se på tv och det är roligt att de vilka som uppträder.
 
Jag och söta Teo idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0