Onsdag.

Sitter och väntar till det bnlir middag, hungrig! Det gick i alla fall bra hos tandläkaren så nu är hålet lagat, haha bedövingen var i halva käften, tungan och munnen. Känndes som man fick en stor fläskläpp och när jag skulle skölja munnen så dreglade jag. Inte nice, sen for jag till BikBok och började jobba som vanligt. Åt inte på skolan med mina vänner för man skulle som äta efter bedövningen försvunnit nog för jag kan förstå det, skulle väl dregla då också och tappa ut maten, usch haha!! Så åt senare och köpte Ica sallad och åt inne på Bikbok/lagret.
 
Gick till optikern också efter jobbet så har fått en tid imorgon, har gått med bara en lins haha. Lite konstig känsla se bra och dåligt. Kände mig lite handikappad i ögat typ, så jag hoppas jag får en ny imorgon på något sätt. Köpte mig 3st nagellack på BikBok, eftersom det har börjat få in smink och jag och nagellack = love! Ni vet säkert att jag är beroende av nagellack och älskar att måla mina naglar osv. Men de här färgerna var ju super fina, kom in och köp!! De kostar bara 19kr.
 
Mina nya favoriter, älskar glittret! Ska måla naglarna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0