Tandläkaren imorgon..

Sitter och lyssnar på musik och inte så mycket mer, imorgon så ska jag inte fara till BikBok utan har en tandläkar tid 10.00 så ska laga ett hål, mitt första hål dessutom! Har ingen aning hur det känns om det kommer göra ont efter bedövningen eller något sådant. Man brukar ju inte vara så taggad på att vara hos tandläkaren, men bättre att göra det nu än när du är vuxen för då kostar det! (hehe). Inte billigt alltså..
 
Mitt öga har i alla fall blivit bättre men får se imorgon, ska nog ändå dit sen efter jobbet tror jag det blir och kolla synen för nu när jag håller för ögat så ser jag mer sämre på vänster och jag vet inte om det var så innan!?? Nog för att jag vet att synen förändras osv, men man vill ju helst att den ska bli bättre. Måste kolla det, för om jag har fel styrka på linsen så kan det bli mera konstigt.
 
Idag på lunchen på skolan så mötte jag Jonna och Amanda och så sa jag grattis till henne sen träffade jag även Matilda. Äter lunch på skolan efter som Balder är de närmaste gymnasiumet till stan (tror jag då).
 
Efter middagen så kom min morbror hit för han skulle lämna några låder till mamma, sen satt vi och prata (familjen).Nu ska jag ta och skriva lite på idrottsuppgiften sen välja kläder inför imorgon. försöker komma på lite outfits. 
 
Åt denna godingen nyss, jättefärsk! Köpt på CoopForum haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0