Torsdag.

Pratar fortfarande med Jenny men jag tog en paus och gick ner och nu är jag tillbaks, vi pratar lite om Melodifestivalen om att jag har första parket...vid Tv:n ahah! (sant skämt). Artisterna är nu här i Skellefteå (de kom igår)och på lördag så är nog Skellefteå Kraft Arena fullproppad av Skellefteåbor och säkert andra. Följer Gina på Insta och såg att hon klappade på en ren, så nu kanske ni alla i söder får en bild av att vi har renar i stan men icke det haha bara i skogen! Var säkert bara något speciellt. Men det är ju roligt att mello ska vara här, har varit de två gånger förut.
Jag vet inte vilka som ska uppträda bara Tommy Körbeg och Claes Malmberg, hehe. De vet jag, får väl kolla upp vilka mer som upptärder!
 
 
Detta får bli de sista inlägget för idag, imorgon är det fredag. Så skönt! Kanska ska gå med mina vänner på Wayne's Coffee efter jobbet, kanske jag köper något eller så inte. Man kan ju bara sitta där och prata, det är ju också trevligt! Snart kommer Tove också upp hit till Skellefteå då ska vi nog ha en till reounion.
 
 
 
 
 
Hahaha, så sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0