Tuesday.

Har ätit för ett tag sedan och nu gör jag inte så mycket, idag var det då inte en seg dag. Utan den rullade på som vanligt, vädret idag var också bra dock så är det väldigt mycket slask på visa vägar så det såg väl ut som man vinglade när man gick hem haha. Men det känns bra att asfalten syns, då känner man våren komma och att man kan använda skinjackan, converse osv! Senare att man kan cykla, det längtar jag faktiskt till. Att cykla när det är sommar för då kan man ba cykla vart som helst ex. kompisar osv.
 
 
 
 
 
(okej kanske inte en mops men den var söt!)
(rymden naglara skulle vara super häftigt att göra, borde prova men vet inte hur får väl googla!).
 
Bilder: http://littlereasonstosmile.tumblr.com/

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

BYSOFIA.SE ( läs bara om du vill)

Delar med mig av min livshistoria då jag som liten blev svårt sjuk. Hur familjen klarade sig igenom då huset brann ner och vi förlorade allt. Sen det värsta då min far blev dödssjuk och efter fem veckor tog cancern över hans kropp och jag miste min älskade far. FUCK cancer! Lever varje dag i hopp om en lugnare och friskare framtid och jag ger inte upp hoppet!

Älskar mode vilket jag delar med mig i massa outfits, inspiration, vardag då jag äntligen flyttat till Stockholm. Hur jag frilansar som modell och mitt senaste jobb för Nelly.com. Kika in och se om det är något du fastnar för så hoppas jag vi ses och hörs igen. ♥

Har även en nystartad tävling där bland annat en Victoria secret produkt ligger i potten.

TÄVLING - http://bysofia.se/2013/february/tavling-fragestund-2.html#comment

2013-02-27 @ 14:40:18
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0